Saturday, December 11, 2010

Ahadiat Akashah


Hoho... lamak skali xda update blog... lom adak papa nak interesting nak di share.. P mlm tok ada.. kehkehkeh... Ku kak blt dr Bookfair!!! Mun mok tauk aku tok da penyakit sikit ngan buku... boleh dikatakan ulat bulu buku juak.... p ku x baca novel melayu sbb salu nya jiwang tahap x tahan.... naik ingga ku baca... Feveret novelis aku adalah Sidney Sheldon yg tulis cita Master of the Game, Tell Me Your Dream, The Other Side of Midnight, Are You Afraid of the Dark?,The Best Laid Plans, A Stranger in the Mirror dan mcm2 gik lah yg dah ku layan.... 



Lagenda Budak Setan 1st novel melayu yg aku layan...
Bla ku start jak baca novel Sheldon tok, sah2 aku x lalu nak polah benda lain sbb trus terbuai dalam dunia khayalan nya yg penuh misteri, suspen dan diluar jangkaan. Dah nama jolokan nya pun, Master of the unexpected...Eh, maka tajuk entry tok Ahadiat Akashah tek.... hahahaa... ok, back to the topic...

Mcm ku mdh, aku x layan novel melayu sbb salu nya ku baca x sampey 10 pages aku dah ingga... kdg2 lawak pun ada juak, feeling lebeh2... kali feeling ku x sampey ke sia... haha... sampey lah aku terpana dgn nukilan Ahadiat Akashah dalam Lagenda Budak Setan dan seterusnya Hikayat Cindarella....
Hikayat Cindarella: Cita yg best cuma aku x paham pa motif hero nya mati in the end. Mun mana2 pengarah nak adapt cita tok please lah tuka ending nya... mcm x kena... sayang sbb kesah ng dah best... Go Zaza & Joey ^^

 Tym ya bok ku start menjinak-jinakkan diri dgn novel melayu, tp aku cuma layan nukilan Ahadiat Akashah dan certain penulis under the same publisher dgn nya iaitu Ghostwriter.... Se-best2 movie Lagenda Budak Setan ya, lebih layan lagik ku baca novel nya. Maybe sbb Kasyah yg ku mejin dlm novel lebih setan dan gaok dr Farid Kamil yg jambu ya...  Mun x, x ku baca berkali2 novel ya dolok.... ahahahhhh.... So, kat bookfair tek aku tertemu byk novel2 lamak Ahadiat Akashah on Sale!!!!! Pa gik, alu bling2 mata ku diat.... pa gik, ku sapu lah suma... hahahaaa.... gila nak??? ng jak.. kahkahkah.... Bertahun dh ku x layan novel melayu sbb mmg ssh mok carik Ghostwriter pun novel.... xtauk pahal... sal ku g book store, area novel melayu ya penoh dgn novel2 Alaf 21, Buku Prima dan lain2 publisher lah.... Mlm tok sah2 ku x tdo... layan novel2 tek, ku pun xtauk nak baca nak ney satu lok tok.... nak ney hoh??? huhuuuuu.....


Suma on Sale... 30% off!!! Nakney satu nak di baca dolok tok????
9 igek suma ku borong.. slagi ada nemu... x nangga2 tajuk gk, nangga writer jak... haha... 
At least ku dh da aktiviti nak di polah tym cuti lak... heheheee..... It's novel marathon ^^..... ya juak ku nak layan Vampire diaries.... huhu... xpa, Ahadiat Akashah comes first.... 

No comments:

Post a Comment