Friday, November 19, 2010

Terjumpa loket lama......

Marek mek duak Pol tek gotong royong konon membersih bilit nya yg penoh berdebu, berpasir, berbatu2 dan berhabuk kak dipecah dinding... Al-maklum org gik molah renovation..... lawak jak ku diat muka nya bengong tam bilit yg x serupa bilit gik... Bak kata mak aku, kdk tongkang pecah.... hahahaaa..... lucu.... So alang2 kemas skali lah, buang suma harta benda yg x berguna, vacuum, nyesah and lap2 suma perabot.... Tengah2 ngemas ya Pol terjumpa something...... loket mek 2 zaman2 komenes dolok... ekekekkkk.... xlah antik gilak daknya, zaman komenes, mek duak lom lahir gik... zaman bunga-bunga cinta zaman gik mula2 kenal dolok dlm awal 2006 gya.... Loket ya ng kenangan lah... sbb sal ku diat loket ya, ng ku terkenang kesah lucu perkenalan mek duak... 1st tym temu, 1st tym kuar sama, 1st tym of everything.....

Antaranya, bla FIRST TIME:
- jumpa. Nya tego aku & aku sa amused sbb Abg CC tok friendly juak org nya (tym ya x kenal jd ku just nunggah nya Abg CC..... hahahaaa!!!)
- nya  mdh hepi bla ku senyum ngan nya (tym ya lah.... almaklum lom kenal)
- ngedate. Nya mbak g ngail ngan member2 p jd aktiviti pembersihan sungai & last2 umpan udang ya ku polah sup k makan rami2 di mlm hari :))
-  nya nyk psl aku ngan rumate aku dlm ym tanpa sedar aku duduk sbelah rumate aku & baca suma yg di pdh nya =P
- nangga wayang. Nya mbak diat cita antu p ku sikit pun x takut... eheheh...
- nya mbak ku naik tosikal/skuter (ku gayat sbb x penah naik)
- motosikal nya rosak tym hujan di mlm hari & mek duak tpaksa bjalan kaki (tym tok bok ku sedar betapa bjalan ngan gerek dlm ujan totally not smthing yg romentik mcm lam tb... wahahahahhh.....)
- naik bas, van sapu & perahu tambang sama2.... sbbnya??? saja suka2.... it was fun to do crazy things sometimes....especially with sum1 yg boleh layan pangey sot2 mcm tok... he
- dan mcm2 gik.... huhuuu..... mok di list suma x cukup... haha...

                                Loket 4 tahun ya tek... kenangan terindah bak kata Samson... he

No comments:

Post a Comment